Dela nyhet
Städning av klubbhuset
12 sep 2022 0 kommentarer
Hej på er alla och hoppas att sommaren har varit härlig och att ni fått en bra start på höstsäsongen.
Under föregående styrelsemöte lyftes problematiken med att det snabbt blir smutsigt i vårt klubbhus med sopkorgar som blir välfyllda, toaletter som behöver städas av och att se till att det är lite fräscht generellt i klubbhuset.
Vi har därför beslutat att sätta ett rullande schema där man ansvarar för att detta blir gjort.
Vi skickar denna information till er som ledare och tränare, men om ni vill göra det som en laginsats tillsammans eller om ni vill ta hjälp av föräldrarna är såklart helt upp till er.
Städningen ska tidigast utföras söndag kväll men inte senare än måndag kväll, efterföljande vecka, och omfattar att;
- Fylla på tvål på alla 4 toaletterna
- Fylla på toalettpapper på alla 4 toaletterna
- Fylla på handtorkspapper på alla 4 toaletterna
- Städa av alla 4 toaletterna så de är fräscha
- Tömma papperskorgarna (på toaletterna och övriga i klubbhuset) i en svart sopsäck och ta ut till soptunnan som står vid den vita boden mitt framför entrén till klubbhuset
- Diska/Tömma diskmaskinen
- Torka av i köket och stora bordet utanför köket
- Dammsuga av golven
- Skura av golven
Schema för lagen
- Efter helgen vecka 39: P09 har sista matchen, så städa efter den
- Efter helgen vecka 40: P08 har sista matchen, så städa efter den
- Efter helgen vecka 41: P10
- Efter helgen vecka 42: P11
- Efter helgen vecka 43: P12
- Efter helgen vecka 44: P13
- Efter helgen vecka 45: P14
- Efter helgen vecka 46: P15
- Efter helgen vecka 47: F08/09
- Efter helgen vecka 48: F10/11
- Efter helgen vecka 49: F14
- Efter helgen vecka 50: F15
- Efter helgen vecka 51: Jul - ingen behöver fixa
- Efter helgen vecka 52: Nyår - ingen behöver fixa
Nytt schema kommer för 2023.
Med vänliga hälsningar
Dennis Lindström, Runby IF
Kommentarer